روزنوشت های امیر

در اینجا درباره مطالب مختلف از جمله آبیاری , مدیریت و گاهی در ارتباط با مسائل دیگر می‌نویسم.

روزنوشت های امیر

در اینجا درباره مطالب مختلف از جمله آبیاری , مدیریت و گاهی در ارتباط با مسائل دیگر می‌نویسم.

روزنوشت های امیر

امیر محمد واعظی پور هستم ، دانش آموخته کامپیوتر و مدیریت صنعتی
به تجهیزات آبیاری و ابزار دقیق علاقه زیادی دارم :)

طبقه بندی موضوعی
بایگانی
آخرین مطالب

راه اندازی مجدد وبلاگ

پنجشنبه, ۲۱ بهمن ۱۳۹۵، ۰۴:۱۸ ب.ظ

 از چندین سال قبل عادت داشتم کارهای روزانه رو به صورت مکتوب همراهم داشته باشم و این عادت تا جایی پیشرفت کرد که در سال 1388 اولین وبلاگ خودم رو در کنار فعالیت های حرفه ای در وب ( #ساینا ) شروع کردم و اولین وبلاگ روی آدرس amirvaezi.blogfa.com شکل گرفت و با توجه به خوش شانسی زیادی که من دارم :) بلاگفا دوبار طی سال های 88 تا 95 ترکید . سری اول ب

موافقین ۰ مخالفین ۰ ۹۵/۱۱/۲۱

نظرات  (۰)

هیچ نظری هنوز ثبت نشده است

ارسال نظر

ارسال نظر آزاد است، اما اگر قبلا در بیان ثبت نام کرده اید می توانید ابتدا وارد شوید.
شما میتوانید از این تگهای html استفاده کنید:
<b> یا <strong>، <em> یا <i>، <u>، <strike> یا <s>، <sup>، <sub>، <blockquote>، <code>، <pre>، <hr>، <br>، <p>، <a href="" title="">، <span style="">، <div align="">
تجدید کد امنیتی